Обмін Повернення
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
У нашому інтернет-магазині можна повернути або обміняти будь-який придбаний у нас товар у період 14 днів.
Є 2 випадки повернення або обміну: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю.
Повернення та обмін товарів неналежної якості (з браком).
Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказаними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення. Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар. Процес зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.
Повернення та обмін товарів належної якості (за бажанням покупця).
Покупець має право повернути товар на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказаними на сторінці “Контактна інформація” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку у випадку повернення. Умови повернення: товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем:
подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; збережені всі ярлики і заводське маркування; товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. Процес зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.